0 کالا - 0تومان
logo-samandehi

 

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

74576000

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

درباره بوقلمون بیشتر بدانید

بوقلمون

بوقلمون پرنده‌ای ای خانگی و از نژاد قرقاولان است که 65 درصد گوشت آن سفید و 35 درصد قرمز تیره می باشد. گوشت این پرنده وزین خانگی سرشار از پروتئین، سلنیوم، روی، پتاسیم و ویتامین‏های B1، B3 ، B6و B12و اسید آمینه تریپتوفان است .فراموش نکنید که گوشت سفید و بدون پوست بوقلمون در عین خوشمزگی کم چرب بوده و پروتئین قابل توجهی در آن نهفته است. صرف نظر از موارد فوق استفاده از این گوشت تآثیرات مثبت دیگری نیز بر سلامتی انسان دارد که عبارتند از: کاهش کلسترول خون،جلوگیری از سرطان، ایجاد آرامش،تقویت سیستم ایمنی بدن،بهبود کم‏خوابی، افزایش هورمون تستسترون

چه افرادی باید کمتر از بوقلمون استفاده کنند؟

مبتلایان به نقرس بدلیل وجود اسیدآمینه پورین و مبتلایان به سنگ کلیه بدلیل وجود کمی اگزالات و همچنین افراد مبتلا به فشارخون یا خانم های باردار بدلیل وجود نمک در این گوشت باید کمتر از آن استفاده کنند.

مرغ بهتر است یا بوقلمون؟

از نظر ویژگی‌های تغذیه‌ای تفاوت چندانی بین مرغ و بوقلمون وجود ندارد. یكی از دلایل گرایش مردم به سمت مصرف گوشت بوقلمون پرورش سالمتر آن در شرایط طبیعی است اما مرغ ها به روش صنعتی تولید می شوند و از هورمون ها یا ترکیبات دیگر برای رشد آن ها استفاده می شود و مسئله مهم دیگر خوراندن آنتی بیوتیک ها به آن ها جهت پیشگیری از بیماری هاست که مجموعه موارد ذکر شده سلامت انسان را به خطر می اندازد.

 

منابع:

www.tebyan.net    

www.bartarinha.ir

 

logo-samandehi
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8/30 الی 20 پاسخگوی شما خواهیم بود.
021-74576000