0 کالا - 0تومان
logo-samandehi

 

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

74576000

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

چیپس میگو چیست؟

چیپس-میگو

چیپس میگو یکی از محصولات فرآوری شده از میگو می باشد که در قنادی ها و آجیل فروشی ها در میان خشکبار به فروش می رسد. این محصول ترد در سبد تنقلات اکثر کشورهای آسیایی به خصوص اعراب قرار گرفته و آن را به عنوان یک میان وعده استفاده می کنند.

ارزش غذایی چیپس میگو

در تهیه این نوع چیپس میزان کمی میگو استفاده می شود که این مقدار نیز در هنگام فرآوری دچار تغییراتی می شود که ارزش غذایی خود را ازدست می دهد. از طرفی بدلیل اضافه کردن نمک زیاد و افزودنی های دیگر به این محصول برای کودکان و بیماران مبتلا به فشار خون بالا مضر است. به دلیل سرخ کردن آن در حجم روغن زیاد کالری بالایی داشته و موجب چاقی می شود.یکی دیگر از مواد افزوده شده به این نوع چیپس کربوهیدرات ها می باشند که هنگام سرخ شدن این محصول بشدت حرارت دیده و ممکن است ماده سرطانزایی به نام "آکریلامید" را بوجود آورند. شایان ذکر است به غیر از مضرات سرخ شدن،مواد رنگی به کار رفته در آن نیز منجر به بروز حساسیت، مسمومیت خونی، اختلالات رفتاری و عوارض عصبی می گردد.

چیپس میگو زود فاسد می شود.

بدلیل اینکه چیپس میگو حاوی درصد کمی میگو می باشد خیلی زود فاسد شده و نگهداری آن در مکان های گرم و مرطوب و شیرینی پزی های فعال موجب رشد انواع میکروب های مسمومیت زا می شود. خطر دیگری که سلامت این محصول تنقلی را تهدید می کند این است که آن ها را جهت فروش در ظروف غیر بهداشتی و روباز در مجاورت نور، رطوبت و هوای آلوده که قرار می دهند در نتیجه روغن آن بعد از مدتی اکسید شده و نهایتاً موجب فساد می شود.در نتیجه بهتر است هنگام خرید چیپس میگو به علائم استاندارد و مجوز بهداشت و همچنین تاریخ مصرف آن توجه کنید. 

منبع:

www.hidoctor.ir

logo-samandehi
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8/30 الی 20 پاسخگوی شما خواهیم بود.
021-74576000