0 کالا - 0تومان
logo-samandehi

 

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

74576000

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

پاچینی را یکبار امتحان کنید.

 

 

از پاچینی بیشتر به عنوان پیش غذایی مقوی در مهمانی ها استفاده می شود که البته علاوه بر صرف هزینه کم در مدت زمان کوتاهی می توان آن را آماده کرد.

پاچینی

مواد لازم:

بازوی مرغ :                            ۶ عدد

پیاز :                                     ۱ عدد

آب لیمو :                               ۲ قاشق غذاخوری

آرد ذرت :                               ۱ قاشق غذاخوری

کنجد :                                  ۴ قاشق غذاخوری

پودر سوخاری :                      ۱ پیمانه

تخم مرغ :                             ۲ عدد

پنیر پارمزان :                         ۲ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه و آویشن :    به مقدار لازم

زعفران آب گرفته :                  به مقدار دلخواه.

روغن                                   به میزان سرخ کردن

طرز تهیه:

برای تهیه پاچینی از بازوی مرغ که این عنوان به قسمت بالای بال مرغ تعلق دارد استفاده می کنیم. ابتدا پیاز را خلال کرده و درون ظرفی بریزید و آب لیمو، نمک، فلفل و زعفران را به آن اضافه کرده با هم مخلوط کنید. سپس بازوهای مرغ را به مخلوطتان اضافه کنید و خوب هم بزنید. برای جذب بهتر مواد طعم دهنده مخلوط به بازوها ظرف را به مدت 3 الی 4 ساعت درون یخچال بگذارید. البته اختصاص این زمان کاملاً سلیقه ای بوده اما در طعم نهایی غدا بسیار مؤثر است.

نحوه فرم دهی به بازوی مرغ:

بعد از طعم دار شدن مرغ ها ابتدا یک برش به قسمت بالایی بازوی مرغ بدهید تا گوشت از استخوان جدا شود. سپس تمام گوشت بازو را به سمت انتهای آن ببرید و برگردانید تا گوشت توپی شکل شده و در انتهای بازو جمع شود. در ضمن اگر مشاهده کردید که بازوها به شکل مطلوبی نرسیدند نگران نباشید می توانید آن ها را بعداٌ در مخلوط آرد و تخم مرغ قرار دهید تا بهتر جمع و گرد شوند.

مراحل نهایی آماده سازی:

در ظرف دیگری تخم مرغ ها را شکسته و زردی آن ها را جدا کنید. زیرا سفیده تخم مرغ باعث تردتر شدن سوخاری ها می شود. در مرحله بعد مقداری از نمک و فلفل باقی مانده به سفیده ها اضافه می کنیم و آن ها را به خوبی هم می زنیم. سپس در ظرفی مجزا نیمی از مقدار پنیر پارمزان و نیمی از آرد سوخاری از قبل آماده شده را به همراه آرد ذرت، کنجد، نمک، فلفل و سبزی آویشن با هم مخلوط می کنیم. بعد از اتمام این مراحل ابتدا بازوهای آماده شده را در ظرف حاوی مخلوط آرد و سپس در مخلوط تخم مرغ ها وارد کنید و مجدداٌ آنها را در ظرف آرد وارد کنید و خوب تکان دهید. در پایان هم درون قابلمه کوچک و گودی مقداری روغن ریخته و آن را روی شعله ای با حرارت متوسط قرار دهید بعد از داغ شدن روغن می توانید پاچینی های آماده شده را سرخ کنید. البته چون سطح بیرونی مرغ زودتر از داخل آن می پزد برای جلوگیری از خام ماندن سطح داخلی گوشت بهتر است آن ها را بر روی حرارت ملایم و در زمانی 20 دقیقه ای سرخ کنید.

محصولات مرتبط مستر قصاب:

basketپاچینی

basketجوجه کتف زعفرانی

basketجوجه کتف مکزیکی

basketجوجه بال زعفرونی

منابع:

http://www.worldvisit.ir

http://www.chefgilda.com

logo-samandehi
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8/30 الی 20 پاسخگوی شما خواهیم بود.
021-74576000